Højby Friskoles støtteforening

Hjælp os med at gøre det muligt

Det er Støtteforeningens opgave at muliggøre en række nye tiltag og indkøb, som skolens budget ellers ikke levner mulighed for. Dette gøres via events i løbet af skoleåret eller medlemskaber. Støtteforeningen vil ofte være til stede med forskellige happenings, når der er et arrangement på skolen. F.eks. med juleløjer i forbindelse med den årlige Juletræsfest eller ved SFO’ens bedsteforældredag.

Hvem henvender Støtteforeningen sig til?

Støtteforeningen henvender sig til alle, som ønsker at støtte Højby Friskole økonomisk. Det kan være forældre, bedsteforældre eller anden familie til børn på skolen, tidligere forældre eller lokale virksomheder.

Støt Højby Friskole

Alle forældre til børn på Højby Friskole er automatisk medlem af støtteforeningen.

Hvis man ønsker at give et bidrag til støtteforeningen, kan man gøre det via MobilePay eller ved at overføre til konto.

MobilePay nr. 877005

Danske Bank reg. nr. 9570 kontonr. 13455112

Hvem er vi?

Ønsker du at komme i kontakt med Højby Friskoles Støtteforening? Kontakt os på hf.stotteforening@gmail.com